Arkadaşlar 51 günlük bebeğim gece beslemek için uyandırmali miyim ve evet ise kaç saatte bir olmalı.sarilik gecirdik fakat hastaneye yatmadık.gece uykulari içinde kimisi uyandırma artık büyüdü o acikir uyanır uyku önemli diyor kimisi de süt daha yağlı ve kaliteli emzir diyor sizce ne yapmalıyım.doktorlards farklı söylüyor