Dilaramiracyusuf Oğlum henüz konuşamıyor söylediği kelimeler ise çok az sizinkiler nasıl acaba 😕 şimdiye bayağı kelime bilmesi gerek diye düşünüyorum.. kelime kartları ile sürekli konuşuyoruz bakalım faydasını görürüz insallah
NiDaAli_o Dilaramiracyusuf benim oğlum da anne baba meme mama vs soyluyordu o dönemde birtek. Ayında sanırım birden başka şeyler soylemeye başladı bıdı bıdı ne dedğini anlamadıgımız cumleler bile kuruyor Şu an 24 aylık ama hala çok fazla bir cümle kuramıyor ama dr lar normal oldugunu soyluyor canm
Seden Dilaramiracyusuf ben oglumla dogdugu gunden beri konuşuyorm şuan o da 19 aylik baya kelime söylüyor ne dedigini anlıyoruz eşimle bunun etkisinin olduğunu düşünüyorum ama tabiki her bebek bir değil. Muzik açabilirsiniz gun icinde her yaptiginizi soyleyebilirsiniz. Biz once hayvan seslerinden ve tek heceli kelimelerden baslamistik konusmaya sizde deneyebilirsiniz
Merve_kozz Dilaramiracyusuf bizim oğlan da fazlasıyla kelime söylüyor hatta maşallah diyim 2 3 kelimeyi birleştirip ara ara cümle kuruyor mesela anne bak araba, baba bak çikolata, attım gitti, anne/baba hadi atta. Bende oğlumla sürekli konusurum ne yapıyorsak düzgünce anlatırım tabi bu süreçte bol bol tekerleme sarkı oyun ne varsa yapmaya calıstım 🙂
Ozgeersin Benim oğlumda 18,5 aylık düzeltilmişi 17 aylık baba, dede, mama, anne, meme, gel gel, kedi bunları söylüyor bence normal çok hızlı gelişiyorlar kısa sürede artar diye düşünüyorum
sonsuzlugum Ah şu insanların sürekli kendilerinden Örnek vermeleri yokmu 🙄 kadın burda derdini söylüyor siz o derdin sizde olmadığını aksine tam tersinin olduğunu söylüyorsunuz karşınzdaki insanın birazda olsa üzülebileceğini hesap etseniz ne güzel olacak. Ama yok 🙄 Ayrıyeten benim bebeğim daha 11 günlük pek bi bilgim yok ama ablamın 3 çocuğu var onunkilerde o aylardan sonra daha fazla kelime öğrenmişler kendinizi sürekli aktiviteler yapacağım diye sıkmayın bol bol konuşun yeter 🤩🥰
Dilaramiracyusuf sonsuzlugum 🙂 hassasiyetiniz için ayrıyetten teşekkür ederim.. ama karsılastırıyor herkes işte paylaşarak bilgileri öğreniyoruz olsun sorun yok 🙂 gerçekten bende konuşuyorum kalabalık aile de bir sürü insanla konuşuyor şarkılar dinliyor söylüyoruz neyse her çocuk bir değil evet bakalım 😇
Seden sonsuzlugum sizinkiler nasil demis ne diyelim aa hayir konusmuyo mu diyelim ? Her cocuk bir degil demisiz zaten ne diyelim baska ? Buraya soru sorulup cevap bekleniyorsa herkes kendi cocugundan yola cikip cevap veriyor. Duyar kasmak icin cevap yazmiyor sizin gibi
Seden sonsuzlugum hi bu arada sizde baskalarindan ornek vermeyin bekleyin bebeginiz buyusun o zaman goruruz sizide 😉
sonsuzlugum Dilaramiracyusuf aynen öyle her çocuk farklıdır. İnşallah bi anda pıtır pıtır konuşmaya başlar 🦊🥰