Labrinth evet emdi ben uyuttum emzirdim sürekli bi de boynuma renkli boncuklu kolye yaptım sonra kafama bişeyler koydum değişik dikkat çekecek, omzundan birileri şarkı söyledi ona bakarak emdirdim eşim yapıyordu özellikle bu şekilde yendim çok şükür hiç pes etmedim diyemem oldu mama verecektim sütümün çok olmasına rağmen ama hem alerjik bi bebekti hemde biberon tutmadı zorlu bi süreç ama geçici sabır edin 😍