Mervemim Arkadaşlar arkadaşım tüp bebek ile hamile kaldı doktoru ona boş kese hamileligini sonlandırmamız lazım dedi , 1 hafta daha istersen bekleyelim dedi 6 haftalık tam sorum su 6 hafta da bebeği görünmeyipte 7.8. Haftada görünen var mı mümkün mü ?
TwinsmomDA Mervemim eğer tüp bebekse kese görünmesi lazımdı benm 5. Haftada göründü. Çok üzücü bir durum ama bi hafta beklesin içi rahat eder
MuhammedAmine Mervemim Ben tam 6 Haftalıkken keseyi , 6+5 de kalp atışlarını duydum o da vajinal ultrason ile karından kese bile gözükmüyor du .
tugceilealin Mervemim bos kese durumunu yasadim biz garanti olmasi icin 10 haftaya kdr bekledik.hala bebek gorunmeyince kurtaj olmak zorunda kaldim.acele etmesin ve baska bi dr daha mutlaka gorunsun
Mervemim TwinsmomDA kese göründü zaten ama içi boşmus yani boş kese bebek yokmus içinde cok üzgünğz beta artınca tuttu diye cok sevinmiştik sonra kesede görülünce sevindik bu haftaki kontrolde kalp atısı alınamadı içi boş bebek yok dedi :(
Mervemim MuhammedAmine işte 1 hafta da beklicek kendi istegi ile ama vajinal usg de yapmıs kese var ama içi bol demiş .. neticede en kaliteli sperm ve yumurta ile tüp bebek yapılıyor tuttuktan sonra nasıl gelişmiyor şaştık kaldık :(
TwinsmomDA Mervemim kalp için erken daha. Yani benim ikiz olmasını bile görmüşlerdi. Allah yardımcısı olsun inşallah
MuhammedAmine Mervemim Allahtan umut kesilmez 1 hafta sonra Rabbim hakkında en hayırlı olanı nasip etsin arkadaşınıza . Bence siz birşey söyleyip de Ümit vermeyin hiç . Arkadaşınızı anlıyorum ben de çok zor anne oldum 5-6 sene uğraştım . Tüp bebek hakkında bir fikrim yok acaba onda da geç döllenme durumları olabiliyor mu
Mervemim tugceilealin evet gittigi doktor cok tecrübeli ama bnde bir doktora daha görünmesini tavsiye ettim .. doktor bunu büyütme kese ne kadar büyürse kürtajı o kadar zor olur demiş 7. Haftayı bekliyim en azından dedi ama sizin yaptıgınız daha mantıklı vakumla mı cektiler sizdede keseyi onuda düşünğyor çok acıyacak mı diye pskolojisi alt üst oldu 1 aşılama 3 tüp bebek denemesinden sonra tam oldu derken bunda da böyle bir şeyle karşılaştı
Mervemim MuhammedAmine 1 aşılama 3 tüo denemesinden sonra böyle bir şeyle karşılaştı inanın pskolojisi alt üst oldu suan.. yok bilakis bn ona doktorunun cok tecrübeli oldugunu görmemişse yoktur diyorum umut vermemek için ama tabi bi ihtimal olabilir mi yaşayan var mı diye de benim aklımda
MuhammedAmine Mervemim 13. Haftadan sonra Doğum yaptırıyorlar Rahmi zarar görmesin diye 13. Haftadan önce normal kürtaj
Mervemim TwinsmomDA keşke bir mucize olsa da bebek haftaya görünse Allahtan umut kesilmez .. her seyşn hayırlısı teşekkğr ederim
Alpisino Mervemim yani benim ilk hamileliğimde kesem boştu doktorum bekledi ama 7. Hafta düşük yaptım 😔 genelde iyi bir doktorsa ve güveniyorsa onların söylediği doğru oluyor fakat üzülmesin sonrasında 3. Ay hamile kaldım çok şükür sağlıklı bal bir oğlum var, düşük kürtaj ya da boş gebelikler sonrası daha çabuk hamile kalınıyormuş bende çabuk kaldım ilk ay sadece beklemiştik sonra 2. Ay denemenizde hamile kalmıştım. Rabbim hayırlısını ve sağlıklısını nasip etsin iyi olur umarım