purencleanlove kortizonlu sanırım bilmiyorum tek derdim kızımının bu durumunda kultulmasıydı . Sabah akşam sürdüm 3 günde bitti doktorumun önerdikleri kortizonsuzdu. Eczaneden aldıklarımın bilmiyorum 2 tane krem önerdi eczacım karıştırarak sürdüm ve 3 günde bitti birdaha sürmedim Hafif izi vardı 4.gün bir baktım izide kalmadı çok şükür. Ben sürdüm diye sizinde sürmenize gerek yok doktorunuza danışın benim sürdüğüm kremleri o şekilde sürün lütfen 🙏🏻 Benim kızımda dedğim gibi hiç bir yan etken ve farklı bişi olmadı çok şükür 🙏🏻