hanbeyinannesi 200 ml lik mama şişeleri vardi ben hastanede yatarken onlar eczanede satiliyormu. yarin bebegimi kac saat bir işim var sütüm cok fazla cikmiyor elle saginca makinemde yok bi günlük mama lazim
Asminim hanbeyinannesi ben oğlumda kullandım ondan gerçi yemedi ama, oğlum zayıf olduğu için hastane raporlu vermişsin aylık 30tane geliyordu yine vardır ondan