Arassa Bebeğim bugün rota aşısının ikinci dozunu aldı ve hemşire verirken yarısından çok gitti iki damla aldı almadı ağzını mühürledi, ve sizce bu işe yararmı yoksa tekrar mı yaptırsak doktora sormak da aklıma hiç gelmedi, herkese tşkrlr
bitterdelisi24 Arassa tahta kasıkla agzından cıkanları gerı sokması gerekirdi .. tabıkı fayda etmıstır ama daha dıkkatlı verilebilirdi
Arassa bitterdelisi24 üç aylıktı verirken hepsini tuttu ama bu sefer çok zordı ağzını açmadı, çok uğraştk çoğu gitti acaba yeniden mi yaptırsak diye aklıma kaldı maddiyat hiç önemli değil varsa yoksa alınır ama sağlık çok önemli ve çok tedirginim
bitterdelisi24 Arassa doktorumuz bize bi damlada olsa işe yarıcanı solemıstı ama.. doktora gıdıp sor genede sonucta bebek bu kusmamıs etmemiş keske biraz sakınlestıkten sonra versydi ılac da ucuz bısey degılki sonuçta
Arassa Mora ilk doz iyi. İçti ikincisi ağzınu öyle bi kapattı açmak ne mümkün bekledik de açmadı yarısından çoğu gitti sonradan fark ettim acaba işe yararmı diye
Arassa EsraKerimm öyle ama ne yapalım hemşirenin de pek umrunda olmadı zaten içti içmedi boca ediyordu ☺