AynurOncul Kızlar doğum yapalı 10 ay oldu ve henüz adet olmadım.. 3 gündür hem bel hem kasık ağrısı çekiyorum.. Adet olacakmışım gibi ama olamıyorum.. Böyle bi durum yaşayan var mı acaba.? ( Bu arada emziriyorum..)
Dryaela AynurOncul aynı ben doğum yapalı 5 ay oldu 1 kez adet oldum şuan ağrılarım var ama adet olmadım