ErvaKader Merhaba arkadaşlar 13 aylık bebeğim var.sadece emekliyor. Kukuli izliyor.oyuncaklarla arası yok kitap sayfaları çevirmeyi seviyor.sizler gün içinde neler yapıyorsunuz?
Nil16 ErvaKader 18 aylık oğlum durduğu yerde durmuyor azcık veriyorum eline tablet sıkılıyor ilgilenmez ablası var 14 yaşında o eğlendiriyor çoğu zaman boyama saklanbaç top koşturuyor
ElmaliTurtamm ErvaKader bizimkide kukuliye bayılıyodu ufakken ufak dediğim sizinkinden biraz küçüktü 😃dert etme bence hepsinin ekşimiş farklı benim kızda yaşına yakın emeklemişti
ErvaKader Nil16 henüz yürümedigi için o tür oyunlar oynayamiyolar.kalem Nadir tutmaya çalışıyor.bi çizik atiyo hatrimiz kalmasın diye🙂
ElmaliTurtamm Nil16 evde abi abla vs olması çok avantajlı olsa gerek ☺️ Bizede komşu çocukları geldiği zaman beni bile hiç aramıyo
ErvaKader Nil1719 Yok cnm üzun süreli hicbirsey yapmıyor zaten dolap içlerine girmeye calisiyo.12yasinda ablası var ama hep canlı drste ödev çok oluyo.tabiki ilgileniyor ama çok değil…