Hayat hastanesinde ismail beye gidiyorum doğuma da o girmişti devam ettim mükemmel bir doktor siz sormadan sanki soracaklarınızı biliyormuş gibi tek tek herşeyi açıklıyor ve psikolojik anlamdada bana çok iyi geldi sütüm yetmiyordu bir arkadaş gibi yaklaştı dinledi beni asla vazgeçmem doktorumdan deneyin mutlaka numarasını da veriyor her doktor vermiyor