merhaba benim kızımda bugün 4 aylık oldu ama 1 aydır kaka problemi vardı sadece anne sütü alıyor 12 gün yapmamıştı 12. gününde lavmanla yaptı sonra 6 gün yine aynı şekilde ama bebeğimde hiçbir huzursuzluk belirtisi yoktu gazını da rahat çıkarıyordu sanki kaka yapmayı unutmuş gibiydi dr.u doymuyor olabilir dedi ve ek gıda verdi meyve sebze püreleri hiç içime sinmedi başka bir dr.a gittim anlattım kesinlikle ek gıdaya geçmememi söyledi. karaciğerinden şüphelendi tam batın ultrason ve kan tahlili😔 istedi. kan tahlilinde karaciğer enzimlerinde yükseklik çıktı (bebeklerde karşılaşılan bir durummuş korkulacak bi şey yok) sonra bana kereviz al küp küp kes dolaba koy (buzlukta benimkiler) her gün bir küpü kaynatıp püre yap suyuyla 4 5 çay kaşığı ver dedi (ben üç çay kaşığı veriyorum) 3. gün bebeğim kendisi yapmaya başladı ama 1 ay ver dedi devam ediyorum tabi vermeye. bir dr.unuza sorun derim