Şöyle söyliyim o bebegin beslenmesine göre değişir. Her bebek 3-5 yasına kdR icmiyo. Ama öneriliyo günde 2 kere devam sütü cünkü besleyici ve vitaminli oluyo. Eğer bebeginiz tamamen ek gıdaya geçerss her öğünde kendi istemez zaten. Benim kızım 15 aylık sadece sabah ve gece içiyor mesela.