Sibellaa Merhaba anneler, oğlum 2 ay 17 günlük. Gaz sorununu yaklaşık 2 hafta önce çözdüğümü düşünmüştüm fakat tekrar hortladı. Sıkıntımızın başladığı ilk günden bu yana doktorumuzun da tavsiyesiyle biogaia kullandık. Bunun yanısıra ben yediklerime oldukça dikkat ediyorum örneğin kafein gaz yapıyor diye çikolata dahi yemiyorum. Her gün gaz damlasını aynı saatte verdim, yediklerime dikkat ettim, kimyon da yedim ama olmuyor hala sabahları gaz sancısıyla uyanıyoruz. En son bu şurup çıktı karşıma. İçeriği bitkisel olduğu için denemek istedim. Bu ilacı kullananınız var mı yorumlarınızı yazar mısınız? Uzun oldu kusura bakmayın ☺️ Şimdiden teşekkürler 🌸
Elos Sibellaa bebeğiniz ne kadarlıktan itibaren gaz ilacı kullandınız? Oğlum 26 günlük. Gaz ilacı kullanabiliyor muyuz?
Ilbilge Sibellaa bizede dün doktorumuz bu ilacı yazdı günde 4 kez emzirdikten sonra verecekmişim. Siz kullandınız mı nasıl etki etti?
Sibellaa Ilbilge kusura bakmayın mesajınızı yeni gördüm evet bu ilaç kurtarıcım oldu mutlaka deneyin. Keşke daha önce karşıma çıksaydı dedim hiç bir yan etkisi de olmadı.