Merhaba 7 aylık bi çocuğum var sanırım grip olucm burun tıkanıklığı ve baş ağrısı var suda eritme taylont içsem çocuğuma dokunur mu acaba emiyo da doktor hamileyken içmemi tavsiye etmemişti kaynanam da iç iç diye ısrar ediyo o da ilerlemeden gitsin diye söylüyo ama korkuyorum bişey olur diye bilen varsa yardımcı olabilir mi lütfen