gozde__ Eminegokhan kadın elli kere yazmış doktora götürdüm özele de gittik diye ah biz okumayan toplumuz 🤦♀️Canım ilik duş aldır sık sık ne soguk ne sıcak olsun ona dikkat et bir de ıslak bezle arada kompres yap ben öyle düşürmüştüm bir kez
Cihangiriinannesii Eminegokhan Hep özele götürdüm yazmışsınız. Belli ki parasını alıp başından savmislar 38. 2 atesle taburcu edemezler hala yüksek sayılır. Siz güzel bir araştırma hastanesine gidin acilen ateşi çok yüksek hem tam tetkik yapılır hem iyilesmeden çıkarmazlar
rbndmrcn Eminegokhan çok geçmiş olsun yüreğim ağzımda okudum yazdıklarınızı umarım bi an önce sağlığına kavuşsun yavrunuz demekki bazen bağırıp çağırmadan olmuyor biseyler iyi yapmışsınız evlat söz konusu insanlar ne garip olmuş
Eminegokhan rbndmrcn sormayn öyle vallahi en son doktor bana kızdı polis cagrcam ddi ddim çağır kimi kime şikayet etceksin acaba ddim sizde polissiniz önceden söyleseydiniz diye cevap verdi meslek ayrımına göre alyolar çocukları iyce bagrdm vallahi
Eternity Eminegokhan Turkiyede nasil bilmiyorum ama yurtdisindayim, olasi ates durumunda vs ambulans araniyor. Bir ambulansi arayin, atesi 41.2 diyin kesinlikle oncelik verir aciliyeti anlar gelirler
calikusu Eminegokhan burda Bi çok postta okudum ayaklarının, altına Bi bezi limon ile ıslatıp koyunca, çok faydası oluyormuş ama ateş çok yüksek rabbim esirgesin Bi kere, daha, gidin bence doktora havale geçirir bilemezsiniz