8 aylık bebeğim var bu zamana kadar emziriyordum 6.aydan sonra yavaş yavaş ek gıdaya başladık az az yiyordu ama 10 gün önce dişler ve 6.hastalik olduk iştahınız gitti hiçbir şey yemek oldu sadece emmek istiyor doktor devam sütü verdi biberonla almadı alıştırma bardağıyla azar azar içiyor.Bir yandan içince mutlu oluyorum bir yandan da ona alışır beni emmeyi bırakır diye çok korkuyorum.Üstune bir de çalışmaya başladım 5 saat kadar emzirmeden duruyor bebeğim emmeyi bķrakır mı içim içimi yiyor 😥😥bu sıkıntı sütümüde etkiliyor hissediyorum😥