LadyMarmalade Bugün 5 aylık olduk 1 numara kullanıyoruz. 2 numaraya tam 6 aylık olunca mı geçiliyor yoksa daha önce mı acaba ?
Defne_cicegim LadyMarmalade hangi mamayı kullaniyosunuz bazı mamalar 6. Ayda bazıları 6 bittikten sonra kutunun üstünde de yazar
LadyMarmalade Defne_cicegim aptamil kullanıyorum, ama yazmıyor onda o yüzden emin olamadım 6. Ay başlayınca mi yoksa bitince mı diye🤷🏻♀️
Deletedmom63 LadyMarmalade 6 ay dolduktan sonra geçiliyor bizim tam 2 gün kalmıştı dolmasına yeni geçtik 2 3 gündür 2 numara kullanıyoruz
Cigdem07 LadyMarmalade tam 6 aylık olduğu zaman 2 numaraya geçiş yapın hangi mama kullandıgınızı bilmiyorum ama ben aptamil kullanıyorum şuan 3 kullanıyorum 11 aylık
LadyMarmalade Kutunun üstünde 6. Aydan itibaren yazıyor dikkat etmemişim🤦🏻♀️ 6. Aya geçince demekki🙇🏻♀️