Merhabalar 1 ay 11 günlüğüz, doktora götürdük kızımı gazlı bebek gaz damlası kullanıyoruz gazını çıkartıyor.Aynı zamanda doktor önerisiyle SMA 1 optium mamasını kullanıyoruz günde 1,2 defa. Fakat tuvaletini 3,4 günde bir yapıyor oda makatdan zeytinyağını döküp kulak çubuğuyla hafif içeri sokup çıkartarak yapıyor. Doktora götürdük makata baktı dar değil dedi bebeklerin uzun süre yapmaması normal dedi? Fitil ve krem verdi fitili yarım vermemi söyledi 10 gün kulanın dedi. 5 gün ara verin dedi. Kızım en son cuma günü 2 kere yaptı kulak çubuğuyla oda. Bugün 4 gün olucak. Normal mi ? Bu arada hiç uyumuyor mız mız sürekli