-Ruhevza- Güzel anneler midyeyi çok seviyorum ve ayda 2 kez falan yiyorum zararı var mı bilmiyorum hamileyken hiç yemedim ama şimdi hakim olamiyorum var mı bilen ?
Kavruuukk -Ruhevza- valla emzirirken bi bes tane yemistim bende çok severim ama zararı varmi bilmiyorum 🤭
Deletedmom11 -Ruhevza- ben emzirirken 40 - 50 tane falan yemiştim ama zararı olduğunu bilmiyordum yani varsa zararı hala bilmiyorum 😁
Mamaqueen -Ruhevza- cok zararliymis malesef emzirmesek bile cok zararliymis. Asiri derecede civa var cunku icinde. 1 midyenin pisligini vucuttan 1 yilda atiyormusuz
Mrv-_- -Ruhevza- genel olarak kabuklu deniz ürünlerini tüketirken dikkat etmelisiniz hatta tüketmemelisiniz.. midye ise ek olarak denizin bütün pisliğini toplayan bir canlıdır, bir de dönemine denk gelirseniz aşırı derecede zehirlidir.
Aysem-5 Deletedmom11 aynen 😂bende bugün yedim durduramıyorum kendimi bağımlılık yapıyor mide fesati gecirene kadar yerdim herhal🤭
Aysem-5 -Ruhevza- yiyip yiyip keşke biraz daha olsaydı diyenlerdenim 😂😂 hamile iken hak getire midye ve lahmacun 🤭
Mrnbaby -Ruhevza- canım normal insana bile zararı çok fazla ve sen emziriyosun bide sütüne karışıyor insan vücudundan pisliği 1 senede atılıyor yememeni tavsiye ederim