ilknur1234 benim kizimda 9 aylik burnu sumuk dolu nefes alamiyor. serum fizyoloji burnuna damlatip birakma o zaman bir ise yaramiyor. bir tup serum fizyoloji al bebegini saga dogru yatirip sol burun deligine serumun yarisini hiphizli sekilde sık. serum fizyolojik diger burun deliginden akacaktir . sonra bebegini diger tarafa yatirip sag burun deliginden kalan serumu yine hiphizli tek seferde sık . sonra bebegini yuzustu sekilde kucagina alip sirtina pat pat vur o sumukler akacaktir. varsa aspirator ile sonrasan sumukleri cek. hala gecmediyse biraz sicaga yakin ilik suyla dus aldir bol bol yuzunu yika. rahatlayacaktir. gecmis olsun. uygulamali videosuuda birakayim ;