Selamlar 2 aylik bebeğim sezeryan ile doğum oldu 71 ile doguma girdim şuan 64 kiloyum ve moralim cook bozuluyor göbeğimi hala hissetmiyorum kötü görünüyor saçımı boyatmak istiyorum ama çok dökülmeye başladı bu seferde neyse bekle diyorum zaten evden adim atamıyorum yaza dogru boyatiyim ama bu seferde bakimsiz gibi@ hissediyorum ya ne zayiflayabildim ne sacima basima bakabiiyorum 😓 bebegim kolik aşırı gazlı sacimi bile bazen taricak vaktim olmuyo uyku ve yemek yemeye çalıştigimdan ne zaman toparlariz ya 🙄