LilyaBn Ebrudgdvrn boynunu ve karnını elle soğuksa eğer üşüyordur. Üzerine 1 kat daha bişey giydirebilirsin. Bebeklerin üşümesi el ve ayaktan anlaşılmıyormuş seninde aklında olmuş olsun canım💜
asyanin_annesi Ebrudgdvrn benim kızımında yanakları burnu elleri soğuk oluyor ama vücut ısısı gayet normal sobaları yaktık bu yüzden