Acemi_ogretmen_annee Merhaba kızlar sebze meyve emziği file olanlarından aldım fakat kullanışlı gelmedi şuan slikon olanlarından sipariş vermek istiyorum siz hangisinden memnun kaldınız? Slikon kullanışlımı bebek için 💐
Janss Acemi_ogretmen_annee Ben ikisinide hiç sevemedim . Tam yumuşak olana kadar hazırlayıp minik minik eline veriyorum biraz kirli oluyor ama alışması için de daha kolay bir adım .
AselZeynepli Acemi_ogretmen_annee ben silikon olandan aldim icine ilk elma koydum kizim emzik gibi bayila bayila emiyor bi de mmm mmmmm die seslee çıkarıyor elinden alinca agliyor ☺
Aliim Acemi_ogretmen_annee benim oğlum şuan 4 aylık ama yavaş yavaş alıyorum bende meyve emzigini kaçıncı ayda veriyorsunuz ve içinehabgi meyve koyuyorsun uz
CeyNur Ben ogluma file almistim hic kullanisli degil hemde meyvelerin lekeleri kaliyor bebeyin agzina deysin istemiyirsun igrenc gorunuyo sonra silikon almistim onu cek sevmisti oglum hemde disinin kasinmasina yardimci oluyordu