Asafeymeninannesi Mom987 Ben gittiğim zaman 2 yaş aşısı demişlerdi 😏 Sonraki aşı içinde tarih vermediler
Asafeymeninannesi Mom987 Allah Allah Yapılan aşı 1.5 yaş aşısı mı ? 1-1.5 ay önce yapıldı aşısı ve son denildi. Bende 2 yaş aşısıdır dedim. 1.5 yaşında yapılan aşı ne aşısı ? Peki yaa 2 yaşında yapılacak olan aşı ? Kafam şu an profil fotondaki diş gibi 😪
Mom987 Asafeymeninannesi Sonuna 😂😂 Canım benim 18 ay aşısı diye gittim sonra ki aşı 2 yaşında dediler şubatta olmadı mart başında çağıracaklar
Asafeymeninannesi Mom987 😅 Takipte olan doktorumuza yazdım. Yarında sağlık ocağını arayacağım,bakalım 😏
C3lik Deletedmom50 ya ben sizin gibi düşünmüyorum neticede onlarda insan ve günde kaç aşı yapıyorlar kafa dağınıklığı olablr ben o yüzden aşıya götürünce kaçıncı ay aşısı olduğunu defalarca belirtiyorum allah korusun dalgınlıklarına gelir yanlış birşey yaparlar geri dönüşü olmaz
Cennetinsusu Deletedmom50 Napıyon kız? Hamilelik nasıl gidiyor? 😍 Postunu bulamadım. Özel tartışma açayım dedim hata verip durdu🤪
Cennetinsusu C3lik Bizim ki bacaktan yapıldı canım. Endişelenme bence onlar bilirler sonuçta nereden yapacaklarını 🌺 Demek ki koldan da bacaktan da yapılıyor.
Deletedmom50 Cennetinsusu kötü kuzum dün annemlere geldim 1 haftadır düşük riskim var kanamam var bulantı, istifra başladı :( yataktayim bizimkiler de arvenle ilgileniyor
Cennetinsusu Deletedmom50 Ayy canım yaa Allah yardımcın olsun. İnşallah olmaz bir şey canım. Rabbim korusun sizi 🤲🏻
Pcoslubiranne C3lik 2 yaş aşısı koldan yapilir.Canlı aşı değildir.Ateş yapmaz.sadece ağrı yapabilir iğne yeri.
Merve-miray Pcoslubiranne Bizim de bugün 1.5 yaş aşımız var. 2 bacaktan mı acaba merak ettim. Bide aşı takvimimi değişti. 48 aylıkken yani 4 yaşındaykende mi bebeklerimiz aşı olacak ?