Ela41 ordaki 1 togdan biraz kalınini düşünün. Mesela ben ilk günler orda yazdığı gibi kollu zıbın giydirmistim sadece, baktım sabahları terlemiş. Ben de kolsuz zıbın giydiriyorum üç gündür, terleme falan yok. Sıcak da tutuyor. Oda sıcaklığı 22-24 arasında. Deneyerek karar verebilirsiniz. Bizde kolsuz zıbın iyi oldu