Almiraaa 27 Kasım da 2 yaşına girecek nasipse. Sabah 8 de kalkar kızım . 9 gibi kahvaltı ederiz . Güzelce yer doydum dediğinde ısrar etmiyorum. Sonra yarım saat eğitici çizgi film açarım. Bitince kendi kendine oynama zamanı var yani oyunlarına katılmıyorum sabah saatlerinde . Öğlen uykusuna yatırırım zaten kendisi uykum geldi diyor. Günde bir defa meme veriyorum şu an onu da öğlen uykusuna yatarken . 2 saat uyur ve kalkınca çorba ve meyve yediririm. Gün içinde oyun hamuru ile oynama, kitap okuma, oyuncaklarıyla oynama, zeka kartlarına bakma, boyama yapma, saklambaç, yakalamaca oynama gibi aktiviteler ve oyunlarla vakit geçiriyoruz . Sonra ben yemek yapacağım diyorum ve kendi kendine oyalanıyor . Akşam yemeği yiyoruz yanında bir bardak kefirle. Akşam yatmadan muz yiyor, kuru üzüm ve ceviz yiyor. 20 aylıktan beri konuşuyor çenesi hiç durmuyor 😁 Kızımla ne kadar oynayıp ilgilenirsem o kadar sakin oluyor. Kızdırdığı elbet oluyor ve kızınca da benden özür dileyip hadi barışalım diyor 🤤🤤😍 Tabiki sarmaş dolaş oluyoruz. 🤤🤤 Beni üzmemeye çalışıyor sanki. 🙂 Bir ara diş çıkarıyordu sendromla birlikte ve delirme noktasına gelmiştim çok zorlanmıştım. Dişleri çıkardıktan sonra maşallahı var ama. Hep sarılıp, seni seviyorum diyorum. O da bana ben de seni çok sevdim diyor 🥰🥰 Akşam 21:00 da uyku saati. Babasıyla sarılıyoruz, öpüyoruz ve Koyuyorum yatağına iyi geceler dileyip çıkıyorum odadan . Bir günümüz böyle geçiyor ☺️