Yagmur46 Ozgeruya arkadaşlar demiş zaten canım, menenjit ağır bir aşı,o yapmıştır muhtemelen, inşallah sıkıntısız atlatır bebiş. Çok geçmiş olsun ❤️
Ozgeruya Tazeanne0134 arada 39 da çıkıyor 38.5 e kadar normal biliyorum ama ilk bebek olunca tedirgin oluyor insan
Ozgeruya Elifelcn evet cnm şimdi gene çıkmaya başladı verdim calpol gene çok ağlıyor ağrı giriyor heralde
Elifelcn Ozgeruya Benim kızım 7 aylik 3 ve 5 te nimenrix yapıldı bexero 24. Ayda yapalım dedi doktorumuz
Ozgeruya Elifelcn aralıkta 2. Dozu yapilcak bexeronun bidaha yok cnm şubatta 6-7 aylık olck o zaman yapilck oda cnm