Tubaomerberzan 1 ay 26 günlük olduk . 4 5 gündür uykuya geçiş saatlerinde aglama krizlerine griyor ilk defa böyle oluyor neden olabilir . Biyerimi agriyor sizce , bugün artik biraz calpol verdim uyudu. Aglamaktan çatlayacak sandım . Ne yapmam lazim .
patitoo Tubaomerberzan canım endişelenme tabi biz anneler neresi ağrıypr canımı yanıyor bende öyle kızım 5 aylık 4 aylıktan beri uyku geçişleri hep problemdi aşırı krize girmesede son zamanlarda krize giriyor resmen alıp sakinleştiriyorum sanırım hepsi yaşıyor calpol bende veriyorum arada napayim
Kavruuukk Tubaomerberzan calpolu ateşi olmadan vermeseniz daha iyi çok küçük diş döneminde falan verin ama gaz sancısı olabilir mi yada atak haftasi
Tortilla_ Tubaomerberzan Ayyy Allah’ım bu ay bebekler hep öyle sanırım. Bu kaçıncı post . Herkesin bebeği bu ay bi uyku problemi yaşıyor. 7 aylık olduk 6 aylıktan beri her uykuya geçişi ağlamaklı. Deli gibi uykusu var ama yaptırınca ağlıyor.
Tubaomerberzan patitoo kücük diye ilac vermek istemiyordum ama bugün çok kötü olunca verdim dayanamadim o kadar aglayışına
Tubaomerberzan Kavruuukk bende ilac verme taraftari degilim aslinda ama bugün gercekten cok kötu oldu. Gaz problemi hic olmadi bu zamana kadar aslinda yer yemez hemen geğirir ve alttan da gaz cikarir ama yine bugün rezene verdim 4 saat arayla 2 3 cay kasiyi . Oda fayda etmeyince ilaci verdim iste
Kavruuukk Tubaomerberzan allah yardimcin olsun ama bizde oyleydik o zamanlar sebepsiz aglamalar ikinci ayinin ortasında düzelmişti inşallah sizde rahatlarsiniz