Hatice43 biz de çarşafta sallayan mağdurlardandık. Kesinlikle başka türlü uyumuyordu. Sürekli anneme gitmek zorunda kalıyordum sallamak için. Sonra tavandan asma zıpzıp hamak aldık biz de. Onu aldıktan sonra feraha çıktım diyebilirim. Şuan 6,5 aylık hala onda uyuyor. Bir süre böyle devam edeceğiz. Yerden hamak almıştık onda da uyumamıştı. En güzel tavandan asma hamak.