Tosbiik 4 buçuk aylık bebeğim var kızlar bazen canım kola istiyor içemiyorum bebeğime gaz olur diye gaz ilacı kullanmama rağmen daha biz büyükler dayanamiyoruz onlar nasıl dayansın aranızda içen varmı etkisini goruyomusunuz bebeğinizde 🤗
ma9419 Tosbiik bebeğin biraz büyümüş aslında canım. Genel olarak gazlı bi bebek değilse canın da çok istiyorsa az az içerek deneyebilirsin bence🤗
sehribannn Tosbiik bebegin gazli kolik bir bebek değilse az miktarda içebilirsin ben de içiyorum yani 4 ay 5 günlüğüz çok şükür bi sıkıntı yaşamıyoruz
urasinannesi34 Tosbiik valla ben dayanamayip ictim bir bardak nefsim korelsin diye ne kdr icmim diye dirensemde olmadi bebegin biraz buyumus gazi rahat cikartabilir
babykumpir Tosbiik Kolik bir bebeğin annesi olarak sesleniyorum sana, bebeğin gazlıysa istersen aç gez yine gazı oluyor😬
Gamzeburkan Tosbiik valla bende kola çok severim canım çok çok istediğinde yarım çay bardağı içiyorum meyveli soda falanda içiyorum onlarda hiçbir sıkıntı olmuyor
patitoo Tosbiik ben içiyordum çok canım çektiğinde yarım bardak falan sorun olmuypr canım yani bizde olmadı
Eda-Ece Tosbiik benim kızımın fazlasıyla gazı var fakat ilginç bir şekilde kola içtikten sonra dikkat ettim gazını patır patır çıkarıyor anlamadım ben de benim kız değişik herhalde 😂