Esrayldzzz Kızlar sağlık ocağındaki ebe emzirebilirsin dedi ama yine aklıma takıldı başına gelen varmı bebeğimi emzirebilir miyim ?
EzoAlvina Esrayldzzz başımıza gelmedi şimdilik ama duyduğum kadari ile emziriyorlar süt koruyormuş. Ama bebekle çok yakın temasta olma zor ama 😞 Allah yar ve yardımcın olsun…
aysenurkerem Esrayldzzz ilaç kullanmıyorsanız emzirebilirsiniz. Ben çift maske taktım,sürekli ellerimi yıkadım ve dezenfektan kullandım çok şükür atlattık sorunsuz
Martannesi03 Esrayldzzz canım hangı belirti sikayetler oldu acaba buara bende kendimi biraz halsız hissediyorum da korkar oldum acaba coronamıyımdır dıye 😔 benm oğlan 19 bucuk aylık ondan uzak kalmam imkansız anne anne anne anne butun gun tepemde cnk
Sultanas Esrayldzzz ben geçirdim korona hapı kullanmadim emzirdigim için doktor şurup ve boğaz spreyi verdi bi sıkıntı olmadı kızım da gayet iyiydi canim
Esrayldzzz EzoAlvina amin çok teşekkür ederim evde maskeyle geziyorum çok kucağıma almamaya çalışıyorum emzirmeden emzirmeye inşallah dediğiniz gibidir 🤲
Ask2 Martannesi03 benim kız 1yaşında geldi öptü beni ağzımdan anne anne diye eşime bulaştırdım şimdi sanırım kızımda biranda öksürük eklem agrısıyla hast gittim pozitif
Martannesi03 Ask2 offf cok gecmıs olsun ya size nerden bulaş oldu ki acaba pozıtıf biriylemı gorustunuz
Oykutosum Esrayldzzz verilen ilacı kullanıyorsanız emziremezsiniz ama ilacı kullanmadıysanız emzirebilirsiniz
Kvldn7 Esrayldzzz umarım semptomsuz atlasırsın eşim test yaptırmazsa korona oldugumu bile bilmezdim darısı sana 🦩
Alperrr Esrayldzzz emzir tabi süt den geçmez daha da antikor alır bebek ben atlattım canım maskeyle emzirdim sürekli ellerimi kolonyoladim yıkadım geçmeden atlattık şükür