Melekler Ben haftasonu yaptım kızımın doğum gününü🥳 Aileler uzakta olduğu için kimse yoktu davetli olarak, ben eşim ve kızım. Balonlardan kemer yaptık, pastasını, tacını ben yaptım. Aylık fotoğraflarını da astım, mama sandalyesinde pasta yerken, kucakta, ayakta bir sürü pozu var, gayet güzel oldu👍🏽 Fotoğrafçı bende istedim ama risk sonuçta, bizbize eğlendik, foto-video çektik. Yine de sizin kararınız.