Sedaeva kilo iyi bence evet aptamil sekerli oldugu icin cok kilo aldiriyor basta bende aptamil kullaniyordum ama doktorumuz onermedi kof kilo yapiyor dedi hipp iyi ama cabuk aciktiriyor oda suan bebelac gold kullaniyorum cok memnunum 6 aydan sonra kilo alimi azaliyor zaten hareketlenince gidiyor kilolar