Ozlemdemirkann kızım 20 buçuk aylık ve TV hiç açık değil. Bu hafta günde 5 10 dakika toplam olacak şekilde eğitici çizgi film açmaya başladım telefondan ve her gün değil. Mesela dün hiç açmadım, bugün arı vız vız aç dedi diye izlettirdim. Genelde dışarı çıkıyoruz. hava iyiyse uzun kalıyoruz bugün gibi soğuksa yarım saat 45 dakika geçiriyoruz. evdeyken kitap okuyorum, boya yapıyoruz, saklambaç oynuyoruz. Ay olarak yakın bir arkadaşı var bir haftadır günün 2 saate yakınını beraber geçirmelerini sağlıyoruz annesi ile. 1 hafta önce hava çok güzeldi dışarıda oynatıyorduk ama artık soğudu. O kadar uzun süre kalamıyoruz dışarıda. Evdeyken yaptığım işlere muhakkak onu da dahil ediyorum. Bulaşıkları bana vermek tabi zararsız olanları onun görevi oldu. Çok eğleniyoruz. Çamaşır makinesi çalıştırmak, biten çamaşırları verip kurutmaya atmamı sağlamak da onun görevi. Görev dediğime bakmayın çok seviyor. Arada kendi giysilerini makineye atıp rastgele derece ayarlayıp çalıştırıyor makineyi. Allah’tan daha kapağını tam kapatamıyor da makine uyarı veriyor. Sınavınız varmış bitince çok daha kaliteli zaman geçirirsiniz. Ama yine de ekrana çok fazla maruz kalmasın diye başka oyuncaklara yönelebilirsiniz. Mesela pilli bir tren seti alıp onunla oynatabilirsiniz. Severse 1 saate yakın oynar. Legoları yığın önüne yarım saat bile oyalansa dersinizin bir kısmını halledebilirsiniz. Sizi bir üniversite öğrencisi olarak iyi anlıyorum. Ben kızım uyuyunca çalışırdım derslerime belki tv izlemeyi daha kısa tutup eksik konularınızı bebeğiniz uyuyunca tamamlayabilirsiniz. Biraz yorucu olur ama en azından tv olayı bağımlılık yaratacak boyuta gelmez belki