Annekedii 5.5 aylik bebegim kalabalık bi ortama girince o kadar cok ağlıyor ki , zamanla alisir mi , bizde cok hastalanmasın diye avm gibi kalabalık ortamlara sokmadik ama kalabalık farkli insankari görünce kıyamet kopuyor, düzelir mi anneler ne yapsam
Derinsum Annekedii benim kızım da yabancı görünce çok ağlıyor ya eve biri gelsin veya biz misafirliğe gidelim basıyor bagirtiyi tek anne baba görüyor başka kimseyi görmediği için yabancılık çekiyor
Dorukannesi Annekedii ay benimkide oyle cunku ben tek bakiyorum bebem kalabalik ortama girince agliyor hele yuksek konusuluyorsa iyice agliyor ben alistiramadim bi turlu
Annekedii Sanırım evde çok tuttuk annisler , bütun gün birlikteyiz diye böyle ,.hava cok soğuk diye ev kediciği oldu bunlar,.Allahim hepimize kolayliklar versin , yavas yavas başlayalım madem çıkarmaya bizde 😊