caglaras Merhaba bebeğim bu atak dönemi başlamadan 30 dkda gece uykusuna geçerdi ya memede ya da omızda ama 1 haftadır akşamları 1 saatten önce gece uykusuna geçmiyor geçerken de resmen canımız çıkıyor bezdim canımdan. Sizlerde de benzer durum olmuş muydu?
ephy caglaras benimde bebeiim öyle uykuları bozuldı iyice, uyumaz oldu, ağlar oldu daha çok ilgi bekler oldj kısacası huysuzlaştı
Tutu92 Kızlar benimde öyle sürekli ağlama krizleri akşamları meme istemiyor aç oldugunu biliyorum ama memeyi verinxe kendini geri atıyor cok cok kötü oluyorum o aglayınca 2 ay 10 günlügüz bizde
caglaras Bıktım yeminle anamdan emdiğim süt burnumdan geldi karnı tok sırtı pek her geçen gün uykusu kötüleşiyor ve sebebi yok kafayı yicem
caglaras Bir de her geçen gün daha kolay daha iyi olucak diyolar bence her geçen gün daha kötü ve zor oluyor ben anlamadım bu işi 40ı çıkınca rahatlıycak dediler tövbe bir iyileşme olmadı şimdi 3 ay diyolar ben eminim onda da bir gelişme olmıycak