Sevgili anneler devamlı gazdan şikayet ediyorum. :( birkaç gündür evin içince arabasına pusetle koyuyoruz oyuncaklarına bakarak uyuyor bebeğim. Ama zararı olur mu diye de düşünüyorum bi yandan. 1 saat kadar falan yatıyor anca dalıyor sonra yatağına alıyorum. Ne yapacağımızı şaşırdık artık