babyboymom Bizim ilk 3 ay koyu maviydi sonra yeşil gibi oldu şimdi çok değişik 6, aydayız sanırım ela gözlü olacak çünkü tam kahve değil. Ben simsiyah gözleri seviyorum ama mümkün değil ırkımızda yok :( 🤦🏻♀️🙏
Bittersweet [bilinmeyen] baya acik mavi miydi yoksa grimsi lacivertimsi miydi peki benim oglanin koyu griydi simdi acik giri yesile donecekmis gibi gozukuyor
ayis Bittersweet Yok koyuydu hiç açılmadı hala aynı belki dönerse yeşile döner babasının gözleri yeşil 😌
Senammm Venuskonunannesi 3 ay 2 gunluguz netleşti göz rengi maviş kızım bı göz rengini benden almıs 😁 😍
Adensu Venuskonunannesi kizim kara gözlü oglum mavis dogdu yesil olarak kaldi ikinci kizim da mavis dogdu ama ne zaman netlesir bilmiyorum degisirmi yoksa kalirmi bilemiyorum bekliyorum
Bittersweet ayis bizim de dogdugunda lacivertti simdi 1 aylik oldu acik griyle yesil arasi bakalim nolacak☺
Kahvegerek Doğduğunda maviydi 3 aylık gri oldu bildiğin gri 😳 değişir mi bilmiyorum saçları da kızıl 🙄
Derinsum Venuskonunannesi Venuskonunannesi büyük ihtimalle mavi yeşil falan olur çünkü benim kızımın sim siyahtı şimdi köyü kahve ela gibi
yellowmom8 Venuskonunannesi doğduğunda çok çok koyu yeşildi şimdi 5 aylık olucaz baya açıldı ela yeşil arası bişey 😍