Herkese merhaba önceki paylasımımda bahsetmistim göğüs ucu yaralarımdan emzirirken cok zorluk cekiyorum karabas otunun iyi geldiğini duymuştum bende aldım kaynattım sürücem Emzirme esnasında silsem bile bebeğe bi zararı olmasından korkuyorum bilgisi olan yazabilir mi