123456 Normal koşullarda erken olduğunu düşünsem de benim kızım da inatla oturmak istiyor kendini öne itiyor yatırdığımızda ağlıyor oturtunca keyfi yerine geliyor biz de o yüzden arada birkaç dakika kucağımızda oturtuyoruz bir de altını değiştirirken ellerinden tutuyoruz kendi kalkıyor 3,5 aylık olduk bu arada 😊