Hayırlı akşamlar hanımlar bebeğim 10 aylık normal doğum yaptım ve göbeğim var ve 4 5 kilo da fazlam dış görünüş de göbeğim çok rahatsız ediyor 1 ay sonra da düğün var kafama çok takıyorum emziriyorım da ne yapsam gider yoksa doğum dan dolayı kaldı mı 4 5 aylık hamile gibiyim çok üzülüyorum sizler nasıl kilo verdiniz yada göbek kaldı mı yardımcı olursanız sevinirim