Kızlar iki aylık bebeğim var ve ben de bir haftadır baş dönmesi bayılma hissi eşyaların hareket etmesi gibi gözüme gözükmesi deprem oluyor muş gibi hissetmem oluyor ve on gün önce 5. 6 gün Kanamam oldu galiba adet Günüm olabilir ya da sezeryan sonrası kanaması…Hamilelik belirtisi cidden böyle midir yoksa benim gibi sezeryandan sonra böyle yaşayan oldu mu lütfen yardım