Tbzkn sizinle aynı haftalardayız bizde 5 ay olmaya 6 gün var..resmen huyu değişti,ayakta gezerek emziriyorum zorla..7/24 kucakta artık belim ve kollarım ağrıyor..sızlanmıyorum kesinlikle acaba bir yeri mi ağrıyor acaba hasta mu diye düşünmekten helak oldum..sağlıklı olsunlar da her şeye katlanırım