Tutku0614
doktorumuz diş jellerini önermedi hiç, onun yerine buzdolabından çıkmış ve tabii temizlenmiş havuç, pırasa, kereviz sağı vermemizi önerdi. Hem soğukluğu diş etlerini ferahlarım, ağrısını azaltır hem de hafif hafif tadına bakmış olur dedi. Sizlere de öneririm🙏🍀