Kadert Ek gıdaya başldk hanımlar tadımlar bitti artk .ama oğlum çok mu yiyor .bir çay bardağı.yazıyor ama daha fazla yiyor vermzsem ağlıyor .çok yemesı zarar verr mi
Mirage91 Kadert ne kadar güzel yemesi keşke bizimkiside öyle olsa sizin çay bardağı ajda ölçüsü mü yoksa biraz daha büyük olanlarından mı
serebro Kadert ya biz ek gıdaya yeni başladık tadimliklar ne ölçüyle verilmeli ben vermeye korkuyorum
Kadert Azizeguney dikkat ediyorm .ona göre veriyorm ara ara kabız yapck şeyleri and arda vermyorm .teşekkür ederm obozite riski olmz inşllah blokda yazmışlardı oyüzden tedirgin oldm
Kadert damlamirhat gurme bebek diye indirmştm play stordan.ve birkaç sayfa takip ediyorm instagramdn ama adlarnı hatrlymdm.karşlştryorm işte ona göre .
Kadert Mirage91 ölçmüyorm cnm ben öyme okmştum.ama ölçüyle vermyorm .göz kararı yapyırm korkmayn rahet oln onlar alyo zatn
Kadert serebro ben verdm ackcası sadece yoğurt yumurta alerji yapabilecak şeylere dikkat ettm 3 gün sonra ne kadar isterse verdmm.zatn şu dönemde yiyolar sonra herşeyi seciyolar
serebro Kadert yoğurdu çok sevmedi sanki suratını pek bir buruşturdu. Mesela yoğurt ve kabak tattı diyelim. 2.sebzeyi verirken aynı zamanda yoğurt yada kabak vermeye devam ettinizmi