Elizabetyyy Kızlar normalde adetim 7 gün sürüyo bu seferde öyle oldu yıkandım 3 gün sonra biraz akıntı geldi gusül almam gerekiyomudur normalde böyle hiç olmamıştı
Elizabetyyy cankuzularim bu yerleşme kanaması dedikleri gibi bi şey degildir dimi adet oldum sonuçta ve korunuyoduk bi sıkıntıda hiç olmamıştı
cankuzularim Elizabetyyy ay ben bilemem şimdi hissederim yanlış olur ben hamileyken afet görmüş bi insanim🤣 onun için ne desem yalan olur
cankuzularim Elizabetyyy hamileyken 1 ay afet gördüm ilk ay şimdi sana ne desem yalan olur onun için yerleşme kanaması mo değil mi bilemem canim