38eg bizde 12 ay 19 günlüğüz 1 aya yakındır yürüyo ilk başlarda düştüğünde emekleyerek devam ederdi şimdi düşse de kalkıp yürüyo 2 dakika oturmaz totosunun üstüne. Ek gıdayla aramız iyi çok şükür yer. Dişten dolayı bi ara iştahı azalmıştı şimdi iyi. Bizim yemeklerden veriyorum artık tuzuna salçasına dikkat ederek. Bide devam sütü içiyo günde 3-4 defa. Şimdi tv ünitesine, koltuklara çıkıyo bazen kendi inebiliyo bazen kendini boşluğa salıveriyo onunla başımız dertte yalnız bırakamıyoruz birde maalesef ki uykularımız sıkıntılı 😥