Durununannesi11 25 günlük bebeğim kızlar emziremiyorum sütüm yok o yüzden mama veriyorum 2 buçuk saatte bir besleniyo 60cc mama içiiçiama yetmiyo gibi siz ne kadar mama veriyosunuz sürekli aranıyo napcağımı şaşırıyorum artık
DesorLiviya Durununannesi11 sadecd mamayla besleniyorsa kutu uzerinde ki onerilen ölçüde uc saatte bir verebilirsin canö
Asli91 Durununannesi11 2 satte bir 60cc veriyodum. Biraz daha alışırsın bebeğinin ne kadarla doyacağına. Ama ozamanlarda ortalama 2 saat 60cc.
Alyamomm Durununannesi11 canım biz 2 aylığız doktorumuz 2buçuk 3 saatte 75 cc ver dedi şuan öyle içiyor 60 yetiyordur bence ama yine doktoruna sormanda fayda var
Merveedd Durununannesi11 bebek belirliyor ne kadar yiyeceğini bekirli kalıba takılma 60 vercem deme 90 yap 120 yap içerse içer kalan kalır anlarsın ne kadarda doyduğunu
Durununannesi11 DesorLiviya sütte veeiyorumda sütüm çok az 30 cc zor çıkıyo 2 sağımda genelde sadece mama veriyorum kutunun arkasında çok az yazıyo biz doktor ile yükseltmiştik cc sini yine yükseltmem grekiyomu onu anlmaıyorum işte
Durununannesi11 Asli91 uyurken sıkıntı yok ama uyanıkken sürekli bir saat arayla versem yicek sürwkli aranıyo ağlıyo
Durununannesi11 Alyamomm aylık kntrolunde sırucam canımmda buraya sormak istedim fazlamı eksikmi veriyorum diye
Durununannesi11 Merveedd sonrada çok verip şişmesini istemiyorum sonra doktorlar azalt obez olmuş diyo 😂
Alyamomm Durununannesi11 evet canım bende arada 90 veriyordum doymuyo heralde diyordum kutunun arkasında çünkü 120 150 cc yazıyo baya fazla içemiyolar onları doktorumuz 75 cc yeter ona şimdi dedi en güzeli doktor belirlesin😊
Durununannesi11 Merveedd bnce yetiyo kakasınıda yapıyo gazınıda çok gğzel çıkarıyo ama uyanıkken sürekli aranması bni düşündürüyo
Durununannesi11 Merveedd 😊 koynumada alıyorum belli bi süre sakinleşiyo ozamnda bu günlerde bide iyice huyu değişti napcağımı şaşırıyorum 😊
Kahvegerek Mama kutusunun üzerinde yazdığı ölçüde veriyorum en fazla 3 saat sonra acıkıyor 3 aylık sadece mama yiyor
Annekedii Aranması illa ac oldugundan değil tatlım emme icgudusu mememeden tatmin olmadigi içindir ,.emzikle rahatlayabilir , bozde öyleydik 5.5 ay olduk zaman öyle bi geçiyor ki , hic endise etme