Merhaba güzel anneler bebeğim 3 gün boyunca boğazda enfeksiyonundan dolayı yüksek ateş yaşadı ateş sonrası bacaklarında döküntü tipinde yaralar cıkmaya başladı ertesi gün ateşi düştüğü halde dahada arttı. Bugün doktora götürdüm birinden bulaşmış dedi uyuz olduğunu söyledi herşeyini kaynat yatak çarşaf vs. Dedi yaptım losyon krem verdi sürüyorum ama anlamadığım şey internettende okuduğum kadardıyla uyuz kaşıntı yapar kızım bacaklarını hiç kaşımıyor dokununca rahatsız olmuyor ve yanındakine hemen geçer ben bebeğimle sürekli temas halindeyim emziriyorum bende bi sıkıntı olmadı kaşıntı yara vs . Bu gibi durum başına gelen varmı uyuz olup kaşınmayan varmıdır yoksa uyuz değilmi