Oykusunannesi Bebeğim 2 ay 20 günlük ve bu aralar sıklıkla gözleri kayıyor şaşı bakıyor başına böyle gelen var mı endişe etmeli miyim ?
Gamzeburkan Oykusunannesi bizimde o zamanlar şaşı gibi duruyordu gözleri ama zamanla normalleşti içiniz rahat etsin isterseniz bi muayene olun
Medine31 Oykusunannesi hayırlı akşamlar öncelikle bence zaman kaybetme direk götür doktora benim kızımda öyleydi özele götürdük yalancı göz kayması dedi doktor o zaman 5 aylıktı tabi arada zaman geçince dahada belirgin olmaya başladı 9 aylık oldu doktora götürdük göz kayması dedi şuan gözlük tedavisi görüyoruz 😇
Durucuum Oykusunannesi bana göz doktoru şöyle demişti; Bebeklerin kafası vücuduna göre büyük olur. Orantılı olmadığı için göz yanılması olarak kayık görürüz. Çok normal yani endişelenecek birşey yok🙂
Eymenncik Benimkide arada burnuna ve ayaklarina bakmak için yapiyo ebemiz normal goz kasları yavas yavas guclencek dedi surekli olmuyosa bi problem yoktur bence, icinizin rahat etmesi icin doktorunuza gosterebilirsiniz yinede
saglikzgn Canım birimde aynıydı hatta 6.ayda da baya yapıyordu göz doktoruna götürdük ölçtüler doktorumuz 1 yaşına kadar çok normal göz kaşlarını kontrol edemiyorlar dedi. 1 yaşına geldiğinde kontrol ettirin dedi ama.